Tworzenie delegacji w systemie EOD
Krok 1: Logowanie do systemu
Logowanie do systemu EOD należy przeprowadzić na komputerze połączonym z siecią uczelni (wszystkie komputery na terenie uczelni) wpisując adres eod2.int.pwste.edu.pl
Dane logowania są takie same jak do systemu USOS
Możliwy jest również dostęp spoza sieci uczelnianej:
- Ustawienia serwera proxy w przeglądarce Firefox – instrukcja krok po kroku
- openVPN – kontakt z administratorem sieci, panem Markiem Zarychtą
Krok 2: Tworzenie delegacji
Po zalogowaniu do systemu EOD należy kliknąć menu w lewym górnym (1) rogu i wybrać „Obsługę procesów” (2)
Po otwarciu „Obsługi procesów” należy kliknąć ikonę procesów i grup (3), wybrać odpowiedni wniosek o delegację (4) i rozpocząć tworzenie delegacji przyciskiem „Rozpocznij” (5)
Następny krok to wprowadzanie danych dotyczących delegacji. Przy wypełnianiu tej karty należy zwrócić uwagę na następujące elementy:
- Pola z gwiazdką muszą zostać wypełnione;
- Pole „Pracownik” pozwala na wpisanie osoby innej niż aktualnie zalogowana, czyli można stworzyć delegację dla innego pracownika;
- Należy wpisać każdy etap podróży (Przycisk „Dodaj” oznaczony strzałką) czyli przejazd tam, z powrotem, ewentualnie etapy pośrednie, jeśli wyjazd ma kilka punktów docelowych;
- W polu „Osoba akceptująca polecenie wyjazdu służbowego” stosujemy zasady określone w Zarządzeniu Rektora nr 102/2024:
Osobami upoważnionymi do delegowania na obszarze kraju są:
1) Przewodniczący Rady Uczelni – w przypadku Rektora;
2) Rektor, Prorektorzy, Kanclerz – w przypadku pracowników pełniących funkcje dziekanów wydziałów, kierowników studium, kierowników jednostek międzywydziałowych, kierowników jednostek administracji;
3) dziekani wydziałów – w przypadku podległych pracowników i studentów;
4) Rektor w przypadku pracowników pełniących funkcję Prorektorów i Kanclerza, Pełnomocników Rektora;
5) Kanclerz w przypadku pracowników niebędących nauczycielami akademickimi.
Osobami upoważnionymi do delegowania poza granice kraju są:
1) Rektor w przypadku pracowników bez względu na pełnioną funkcję oraz zajmowane
stanowisko; studentów;
2) Przewodniczący Rady Uczelni – w przypadku Rektora.
Po wypełnieniu wszystkich wymaganych pól należy zatwierdzić proces przyciskiem „Zatwierdź i przekaż zadanie”