O projekcie
Wartość realizowanego projektu wynosi 1.676 850,00 zł. Przedmiotem projektu jest rozbudowa infrastruktury teleinformatycznej dla świadczenia e-usług publicznych PWSTE w Jarosławiu.
E-studia
Wdrożenie usług elektronicznych ułatwiających załatwianie spraw przez studentów, osób spoza Uczelnia, zdalny dostęp do informacji, publiczny dostęp do oferty dydaktycznej uczelni, obsługa rekrutacji, automatyczna rezerwacja sal. System USOS umożliwi:
– składanie podań, wniosków przez studentów,
– rekrutację,
– tworzenie planów zajęć,
– rezerwację sal,
– obsługę prac dyplomowych,
– informacje o kierunkach [ETCS],
– ankiety,
– elektroniczne indeksy.
W ramach zadania zakupiony zostanie sprzęt peryferyjny: serwery, baza danych, dyski do macierzy, zasilacze, szafy serwerów niezbędne do świadczenia e-usług.
E-wydarzenia
Stworzenie portalu do obsługi wydarzeń w Uczelni. Udostępnienie zbioru usług do informowania o wydarzeniach organizowanych przez Uczelnie, samodzielnej rejestracji uczestników, przekazywania materiałów, bieżącej obsługi wydarzenia, archiwum materiałów z wydarzeń. Uzupełnieniem będzie aplikacja mobilna do wyświetlania informacji o przebiegu wydarzenia z usługą nawigacji po Uczelni.
E-edukacja
E-usługi związane ze zdalną edukacją z dowolnego miejsca udostępnianą przez serwisy Uczelni. W ramach zadania wdrożone zostaną dwa pakiety oprogramowania:
– e-Szpital, Podstawowym przeznaczeniem pakietu jest prowadzenie szczegółowej ewidencji świadczeń zdrowotnych w układzie dokumentacji medycznej, w tym: ruchu chorych, obrotu lekiem i materiałami zużywanymi w procesie leczenia, ewidencji badań, zabiegów, konsultacji i procedur medycznych, obsługi pracowni diagnostycznych oraz wykonywanych badań laboratoryjnych, a także prowadzenie szczegółowej ewidencji zdarzeń gospodarczych, w tym: ewidencji finansowo-księgowej, materiałowej, kadrowej i płacowej,
– e-Biznes [wirtualne przedsiębiorstwo], Symulacja biznesowa to narzędzie dydaktyczne online do kształtowania umiejętności podejmowania decyzji dot. zarządzania firmą, analizy danych, myślenia analitycznego, przedsiębiorczości oraz pracy w grupie. Pozwala ona na imitowanie warunków występujących na rynku – gry popytu i podaży, zachowań konkurencji. Gracze (indywidualnie lub zespołowo) wcielają się w zarządy wirtualnych przedsiębiorstw. Ich zadaniem jest podejmowanie szeregu decyzji związanych z ich wirtualnym przedsiębiorstwem.
Zakupiony zostanie sprzęt peryferyjny niezbędny do świadczenia e-usługi: serwer, czytniki kodów kreskowych.
Dostosowanie serwisów WEB do standardów WCAG 2.0
Ujednolicenie używanych serwisów WEB, co da lepszy dostęp do informacji, serwisów specjalistycznych i usług. Planowane jest wdrożenie nowych szablonów graficznych dla poszczególnych serwisów, opracowanie układu treści w serwisach. Efektem ma być jednolity wygląd i zestandaryzowany układ treści. Projekt ma uwzględniać wymogi dla urządzeń mobilnych oraz spełnić standard WCAG 2.0.