Aktualności
8 grudnia 2022
Spotkanie SKN „Polish your English”
7 listopada 2022
Dołącz do Studenckiego Koła Naukowego PROGRES
7 listopada 2022
Dołącz do Studenckiego Koła Naukowego Kreatywnych Pedagogów
26 października 2022
Dołącz do Studenckiego Koła Naukowego „Polish your English”
21 października 2022
Zbiórka rzeczy dla Ukrainy
Informacje dla studentów
Wykaz dyżurów Dyrekcji Instytutu Humanistycznego:
Dyrektor Instytutu Humanistycznego - dr Barbara Czubaponiedziałek 8:30-9:30
środa 9:00-10:00
Z-ca Dyrektora Instytutu Humanistycznego - dr Katarzyna Król - koordynuje pracę Instytutu w zakresie spraw studenckich, oraz prac organizacji studenckich w ramach Instytutu.wtorek 10:00-11:00
środa 12:00-13:00
Z-ca Dyrektora Instytutu Humanistycznego - mgr Krzysztof Markowski - koordynuje prace związane z rozwojem działalności naukowo - badawczej Instytutu oraz rozwoju naukowego nauczycieli, działalności dydaktycznej i procesu kształcenia.środa 9:00-10:00
czwartek 9:00-10:00
Dyrektor Instytutu Humanistycznego - dr Barbara Czuba
Z-ca Dyrektora Instytutu Humanistycznego - dr Katarzyna Król - koordynuje pracę Instytutu w zakresie spraw studenckich, oraz prac organizacji studenckich w ramach Instytutu.
Z-ca Dyrektora Instytutu Humanistycznego - mgr Krzysztof Markowski - koordynuje prace związane z rozwojem działalności naukowo - badawczej Instytutu oraz rozwoju naukowego nauczycieli, działalności dydaktycznej i procesu kształcenia.
ZAKŁAD FILOLOGII
- dr Katarzyna Coombs-Hoar (KIEROWNIK ZAKŁADU), katarzyna.coombs-hoar@pwste.edu.pl
- dr Bożena Duda, bozena.duda@pwste.edu.pl
- prof. ucz. dr hab. Robert Kiełtyka, robert.kieltyka@pwste.edu.pl
- dr Alina Leśkiw, alina.leskiw@pwste.edu.pl
- mgr Krzysztof Markowski (ZASTĘPCA DYREKTORA), krzysztof.markowski@pwste.edu.pl
- dr Łukasz Stec, lukasz.stec@pwste.edu.pl
- prof. ucz. dr hab. Slávka Tomaščíková, slavka.tomascikova@pwste.edu.pl
- dr Jolanta Wesół, jolanta.wesol@pwste.edu.pl
- prof. ucz. dr hab. Mieczysław Dudek, mieczyslaw.dudek@pwste.edu.pl
- ks. prof. ucz. dr hab. Witold Ostafiński, witold.ostafinski@pwste.edu.pl
- prof. ucz. dr hab. Lenka Pasternáková, lenka.pasternakova@pwste.edu.pl
- prof. ucz. dr hab. Ewa Swoboda, ewa.swoboda@pwste.edu.pl
- dr Grażyna Bielecka, grazyna.bielecka@pwste.edu.pl
- dr inż. Wojciech Błażejewski,wojciech.blazejewski@pwste.edu.pl
- dr Iwona Dudzik, iwona.dudzik@pwste.edu.pl
- dr Joanna Dworakowska, joanna.dworakowska@pwste.edu.pl
- dr Joanna Inglot-Kulas, joanna.inglot-kulas@pwste.edu.pl
- dr Agata Kolasa-Skiba, (KIEROWNIK ZAKŁADU), agata.kolasa-skiba@pwste.edu.pl
- dr Katarzyna Król, (ZASTĘPCA DYREKTORA), katarzyna.krol@pwste.edu.pl
- dr Małgorzata Podolak, malgorzata.podolak@pwste.edu.pl
- dr Zbigniew Ruszaj, zbigniew.ruszaj@pwste.edu.pl
- mgr Teresa Biela, teresa.biela@pwste.edu.pl
- mgr Renata Chlebowska, renata.chlebowska@pwste.edu.pl
- mgr Joanna Kata, joanna.kata@pwste.edu.pl
- mgr Lucyna Kozioł, lucyna.koziol@pwste.edu.pl
- mgr Katarzyna Piątek, katarzyna.piatek@pwste.edu.pl
- ks. mgr Łukasz Szydełko, lukasz.szydelko@pwste.edu.pl
- mgr Ewa Canert-Łąka, ewa.canert-laka@pwste.edu.pl
- dr Joanna Ciąpała (KIEROWNIK ZAKŁADU), joanna.ciapala@pwste.edu.pl
- mgr Klaudia Czapla-Dziedzic, klaudia.czapla-dziedzic@pwste.edu.pl
- dr Barbara Czuba (DYREKTOR INSTYTUTU), barbara.czuba@pwste.edu.pl
- mgr Aleksandra Kalembkiewicz, aleksandra.kalembkiewicz@pwste.edu.pl
- prof. ucz. dr hab. Wojciech Otrębski, wojciech.otrebski@pwste.edu.pl
- dr Sebastian Skalski, sebastian.skalski@pwste.edu.pl
- mgr Karolina Słysz, karolina.slysz@pwste.edu.pl
Filologia, studia pierwszego stopnia
Adresy mailowe do opiekunów dostępne są w systemie USOS.
Do pobrania: Harmonogram realizacji indywidualnej organizacji studiów
- I rok – mgr Krzysztof Markowski
- II rok – dr Katarzyna Coombs-Hoar
- III rok – dr Bożena Duda
- II rok – dr Iwona Dudzik
- I rok – dr Grażyna Bielecka
- II rok – dr Zbigniew Ruszaj
- III rok – dr Agata Kolasa-Skiba
- IV rok – dr Małgorzata Podolak
- I rok – dr Katarzyna Król
- II rok – dr Barbara Czuba
Adresy mailowe do opiekunów dostępne są w systemie USOS.
Do pobrania: Harmonogram realizacji indywidualnej organizacji studiów
Sekretariat Instytutu
Telefon
Dział Obsługi Studenta
Godziny przyjęć
Poniedziałek
nieczynne
Wtorek
10:00 - 14:00
Środa
10:00 - 14:00
Czwartek
10:00 - 14:00
Piątek
10:00 - 14:00
Sobota
8:00 - 12:00