Relacja z warsztatów na temat funkcjonowania banków
W dniu 24 maja 2018 r. przedstawiciele Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Jarosławiu gościli na warsztatach ze studentami z Instytutu Ekonomii i Zarządzania zorganizowanych przez Dział Praktyk Studenckich z Akademickim Biurem Karier.
Spotkanie poprowadziła mgr Edyta Baran Dyrektor Oddziału 1 w Jarosławiu wraz z doradcami bankowymi: mgr inż. Renatą Uksik – doradcą bankowości hipotecznej i mgr Katarzyną Bilik – doradco-kasjerem w Zespole Obsługi Klienta.
Tematem spotkania było przybliżenie prawie 100-letniej historii PKO Banku Polskiego – najstarszego Banku w Polsce, strategii i misji Banku oraz wartości, jakimi powinien się kierować każdy pracownik Banku w swojej pracy. Podczas prelekcji zaprezentowane zostały fundamenty pracy w Banku, standardy obowiązujące każdego bankowca oraz praktyczna wiedza w zakresie bankowości, wykorzystywana podczas bieżącej pracy w Banku przez doradców.
Rynek bankowy bardzo szybko się zmienia, a oczekiwania Klientów stale rosną. Aby nadążyć za tymi zmianami, Bank stale się rozwija. W centrum zainteresowania znajduje się nie tylko doskonalenie produktów i procedur, ale również sposobu budowania relacji doradcy z Klientem. Obecne zmiany, które obserwujemy w bankach nakierowane są między innymi na wzmocnienie relacji z Klientem i podniesienie jakości sprzedaży. Jakość to wysokie kompetencje, zaangażowana postawa doradców oraz profesjonalizm widoczny na każdym etapie kontaktu z Klientem. Spotkanie miało na celu przybliżenie studentom codziennej pracy w banku, udzielenie odpowiedzi, jakimi argumentami powinni kierować się wybierając ten zawód, jakie predyspozycje należy posiadać, aby praca była w pełni satysfakcjonująca dla przyszłego doradcy, jak również wskazanie oczekiwań, jakie stawia przed każdym pracownikiem bank.
Autor zdjęć: mgr Magdalena Bojarska, rzecznik prasowy PWSTE w Jarosławiu